GYIK: Gyakran ismételt kérdések
Hibás adatokat adtam meg a küldemény létrehozásakor, vagy módosítani szeretném a rendelésemben szereplő adatokat. Hogyan járjak el?
Kérjük, küldje el e-mailben az info@peneloppe.hu címre a rendelés adatainak módosítására vonatkozó kérését, és mi a rendszerünkben módosítjuk/kitöltjük a rendelése adatait. A küldeményt más címre / más átvételi pontra szeretném átirányítani. Hogyan járjak el?
Ha a rendelését még nem került kiszállításra, akkor a rendelésében egyszerűen csak megváltoztatjuk a szállítási adatokat. Küldjön egy e-mailt az info@peneloppe.hu címre. Ha már a rendelését elküldtük, kérjük, forduljon az Ön által kiválasztott szállítócéghez ezzel a kéréssel. Az elérhetőségük megtalálható a szállítócég által küldött e-mailben. Ha nem tudja elérni a szállítócéget, kérjük, küldjön e-mailt az info@peneloppe.hu címre, és megpróbáljuk megoldani a problémát. Az online kártyás kifizetésem nem ment át. Hogyan járjak el?
Az online kártyás fizetésekhez a Barion biztonságos fizetési átjárót használjuk. Előfordulhat azonban, hogy a kifizetés meghiúsul. Ha a kifizetés sikertelen, automatikusan küldünk egy e-mailt az újrafizetéshez szükséges adatokkal. Azonban nyugodtan írjon nekünk az info@peneloppe.hu címre, hogy szeretne egy e-mailt kapni a kártyás újrafizetéshez. Esetleg létrehozhat egy új rendelést, és kérheti, hogy töröljük a kifizetetlen duplikált rendelést. Nem kaptam meg az adóügyi bizonylatot. Hogyan járjak el?
Az adóügyi bizonylatot elektronikusan kézbesítjük a szerződési feltételeinknek megfelelően. Amennyiben nem kapta meg az adóügyi bizonylatot, kérjük, nézze meg az e-mailjeit a spamek között is. Ha a spamben sem találja, kérjük, hogy haladéktalanul lépjen kapcsolatba velünk az info@peneloppe.hu e-mail címen. Az adóügyi bizonylatot ismét elküldjük Önnek. A kártyás kifizetés meghiúsult. A számlámról levonták a pénzt, de a rendelést nem fizetettként tartják nyilván. Mi a teendő?
Még soha nem fordult elő velünk olyan, hogy az ügyféltől levonták volna a pénzt a meghiúsult kifizetés esetében. Egyes bankok hibás tranzakció esetén egy bizonyos időre befagyasztják a pénzösszeget, majd visszateszik a pénzt az Ön számlájára. Kérjük, ellenőrizze bankszámlakivonatát, hogy a pénzt valóban levonták-e. Kérjük, érdeklődjön az info@peneloppe.hu címen, hogy nyilvántartásba vettük-e a kifizetését. Mi pedig a kialakult helyzetről a Barion fizetési átjáró ügyfélszolgálatánál érdeklődünk. Ha a bankja részéről történt a hiba, akkor a helyzetet a bankjával kell megoldania. Létrehoztam egy rendelést, és szeretnék megváltoztatni a fizetési módon. Hogyan járjak el?
A fizetési módot a webáruházban kínált bármely fizetési módra megváltoztathatjuk. Az utánvétes fizetési módot az általános szerződési feltételeinkben foglaltak szerint számítjuk fel. Ha változtatni óhajt a fizetési módján, kérjük, küldje el kérését az info@peneloppe.hu e-mail-címre. Szeretném az árut ajándékcsomagolópapírba becsomagoltatni és ajándékként elküldeni. Hogyan járjak el?
Hozzon létre egy rendelést, és írja be a rendelés megjegyzésébe, hogy ajándékként szeretné becsomagoltatni a rendelését. A rendelését szeretettel ajándékcsomagolópapírba csomagoljuk, és az Ön által kiválasztott címre kézbesítjük. Az ajándékot egyenesen a megajándékozandó személy címére is elküldheti, vagy használhatja az átvételi pontokat, ahol a küldemény átvételéhez csak egy jelszó megadása szükséges. Szeretném lemondani a rendelésemet. Hogyan járjak el?
A ki nem fizetett rendelését az info@penelopppe.hu e-mail-címre küldött törlésre irányuló kérelemmel tudja lemondani. A rendelését törölni fogjuk a rendszerben is. Ha a rendelése már elküldésre került, esetleg átvette és kifizette. A kifizetett rendelés lemondása az általános szerződési feltételeink szerint történik. Ön jogosult a rendelését az átvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldeni. Nem tudom időben átvenni a küldeményemet. Meg lehet hosszabbítani a küldemény tárolási idejét?
A küldemény tárolási idejének meghosszabbítását a leggyorsabban a kiválasztott szállítócég ügyfélszolgálatán keresztül tudja elintézni. Egyes szállítócégek még ezt a lehetőséget is felajánlják az Önnek e-mailben elküldött csomagkövetési linken keresztül. Esetleg felveheti velünk a kapcsolatot az info@peneloppe.hu e-mail-címen, és mi tudatjuk a küldemény tárolási idejének a meghosszabbítását az Ön által kiválasztott szállítócéggel. Személyre szabható-e a Szerelemből született című könyv? Módosítható a könyv borítója?
A Szerelemből született könyv dizájnja nem változtatható, és sajnos a könyv borítóját sem lehet módosítani vagy személyre szabni. Sok anyuka azonban névvel személyre szabott könyvborítós gumiszalagot készít vagy készíttet. Inspirációként elküldjük a gumiszalagra mutató linket, hogy hogyan mutat. (LINK) Meg lehet-e vásárolni a könyvet a terhességi naplót tartalmazó oldalak nélkül? A könyv hány oldalon foglalkozik a terhességgel?
A könyv előnye, hogy spirálkötéses. Még ha a kiadó nem is javasolja, akkor is lehetősége van arra, hogy óvatosan kivágja/kitépje az Önnek nem tetsző oldalakat anélkül, hogy a könyv kötése megsérülne. A terhességgel az első 30 oldal foglalkozik (az összes 146 oldalból). A terhességi napló és a terhességi fotókon kívül más érdekes témákat is tárgyal, mint például a névválasztás, a baba nemének megjóslása stb. Sok anyuka végül úgy dönt, hogy mégis kitölti a terhességéről szóló oldalakat, még ha nem is volt tervben. Ikreknek, hármas ikreknek szánt változatot is kínálnak?
Sajnos nincs olyan könyvünk, amely ikrek vagy hármas ikrek számára készült volna. Azok az ügyfeleink, akik ikrek vagy hármas ikrek anyukái, általában minden egyes babának külön megveszik a könyvet, vagy az összes gyermekről egy könyvet töltenek ki. Ebben az esetben azonban számolnia kell azzal, hogy a könyv jobban tele lesz írva és képekkel feltöltve. De mivel ez egy scrapbook, ezzel nincs is semmi gond. A könyve felkeltette az érdeklődésemet, viszont a gyerekeim már nagyok. Utólag is kitölthetem a könyvet?
Számos ügyfelünk visszamenőleg is kitölti a könyvet óvodás korú gyermeke számára. A könyvet a 10. életévig lehet kitölteni, így még mindig van lehetősége arra, hogy friss élményekkel írja tele. Ami a terhességet és a csecsemőkort illeti. Le merném fogadni, hogy szuperanyaként a telefonja biztosan tele van fotókkal és bejegyzésekkel, tehát a könyv utólagos kitöltése Önnek egyáltalán nem fog gondot okozni. Szerencsére ez egy scrapbook, és az Önnek nem tetsző oldalakat le lehet ragasztani egy nagy fotóval vagy átírhatja. A kreativitásnak nem szabhatók határok. Van-e valami javaslat a képek beragasztására?
A könyvbe nem javasolt a fényképeket folyékony ragasztóval beragasztani, mert a lapok hullámossá válhatnak. A fényképek beragasztására az ügyfeleink a leggyakrabban fotósarkokat vagy fotómatricákat használnak (a legtöbb fotónyomtatási szolgáltatást kínáló boltban megtalálhatók) vagy utántöltő ragasztórollert, amely az írószerboltokban megvehető. A küldemény sérült a csomag átvételekor. Hogyan járjak el?
Ha a küldemény nyilvánvalóan sérültnek tűnik az átvételekor, kérjük, figyelmeztesse erre a szállítócéget. A küldemények sértetlen állapotban hagyják el cégünket, azonban előfordulhat, hogy a küldemény szállítás közben megsérül. Az ilyen sérülésekért a szállítócég a felelős. Kérjük, ne vegyen át ilyen küldeményt, a szállítócég hozza vissza a cégünk címére. Egyúttal, kérjük, értesítsen minket erről a problémáról az info@peneloppe.hu címen. Ha a sérült küldeményt visszakerül a cégünk címére, akkor a küldeményt pótoljuk. Megértését köszönjük. Megkaptam a küldeményt, és a benne lévő áru sérült. Hogyan járjak el?
Minden küldeményt védő buborékfóliába és kartonpapírba csomagolunk, és a cégünk sérülésmentes állapotban küldi el. Azonban megtörténhet, hogy a csomag szállítás közben megsérül. Az ilyen károkért a szállítócég a felelős. Kérjük, küldjön fényképes dokumentációt a sérült küldeményről az info@peneloppe.hu címre, és tájékoztasson minket a sérült küldemény átvételétől számított 24 órán belül (ellenkező esetben a szállítócég nem vállal felelősséget a kárért). Sérült küldemény esetén pótküldeményt küldünk Önnek. Szeretném visszaküldeni a sértetlen árut 14 napon belül. Hogyan járjak el?
Ha úgy dönt, hogy 14 napon belül bármilyen okból visszaküldi a sértetlen terméket, küldjön e-mailt az info@peneloppe.hu címre. Tájékoztatni fogjuk Önt a további teendőkről. A sértetlen árut vissza kell szállítani a cégünk címére, és amint megkaptuk, visszaküldjük a pénzt a bankszámlájára. Hol láthatom a könyv oldalainak az előnézetét és bővebb tájékoztatást a könyvről?
A könyvvel kapcsolatos információkat a termékleírásban, a kiválasztott oldalak miniatűr képeit pedig a termékfotókon találja. Megtekintheti a a könyv promóját is. Reméljük, hogy a könyvünk Önt is megszólítja. Könyváruházakban vagy hagyományos könyvesboltokban is kapható a könyve?
A Szerelemből született című könyv jelenleg csak a peneloppe.hu webáruházban kapható. Reméljük, hogy hamarosan láthatják majd bizonyos kiválasztott könyváruházakban is. Mennyi ideig tart az áru kiszállítása?
A raktáron lévő árukat a legtöbb esetben 4 munkanapon belül kézbesítjük, hacsak a rendelés létrehozásakor máshogy nem jelezzük. Előfordulhat azonban, hogy a kézbesítés késik. A küldemény maximális kézbesítési határideje 30 nap. A küldeményem késik. Mi a teendő?
Előre is elnézést kérünk a küldemény bármiféle okból történő késedelméért. Ha a küldeményét 4 munkanapon belül nem kézbesítették, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@peneloppe.hu címen, és mi megoldjuk a helyzetet a szállítócéggel. A küldeménye állapotát, valamint a küldemény nyomon követési számát a szállító által automatikusan küldött e-mailekben ellenőrizheti. Mégis megtörténhet, hogy a kézbesítés késik. A küldemény maximális kézbesítési határideje 30 nap. Téves árut kézbesítettek nekem. Mi a teendő?
Előre is elnézést kérünk, ha tévedés történt a rendelés feldolgozása során. Kérjük, tájékoztasson minket a tévesen küldött árukról az info@peneloppe.hu címen, és a helyzetet sürgősen kezelni fogjuk. Mechanikusan megrongáltam a könyvet, amibe már beleírtam. Lehetséges a könyv borítójának, spirálkötésének vagy az oldalainak a cseréje?
Nagyon sajnáljuk, hogy véletlenül sikerült megrongálnia a könyvet. Mindig igyekszünk megfelelni és segítséget nyújtani ügyfeleinknek. Küldjön fényképes dokumentációt a sérült könyvről az info@peneloppe.hu címre, és közösen megpróbálunk egy jó megoldást találni az emlékek megőrzésére és a sérült könyv helyrehozására.