GYIK: Gyakran ismételt kérdések

 

Hibás adatokat adtam meg a küldemény létrehozásakor, vagy módosítani szeretném a rendelésemben szereplő adatokat. Hogyan járjak el?+ Kérjük, küldje el e-mailben az info@peneloppe.hu címre a rendelés adatainak módosítására vonatkozó kérését, és mi a rendszerünkben módosítjuk/kitöltjük a rendelése adatait.
A küldeményt más címre / más átvételi pontra szeretném átirányítani. Hogyan járjak el? + Ha a rendelését még nem került kiszállításra, akkor a rendelésében egyszerűen csak megváltoztatjuk a szállítási adatokat. Küldjön egy e-mailt az info@peneloppe.hu címre. Ha már a rendelését elküldtük, kérjük, forduljon az Ön által kiválasztott szállítócéghez ezzel a kéréssel. Az elérhetőségük megtalálható a szállítócég által küldött e-mailben. Ha nem tudja elérni a szállítócéget, kérjük, küldjön e-mailt az info@peneloppe.hu címre, és megpróbáljuk megoldani a problémát.
Az online kártyás kifizetésem nem ment át. Hogyan járjak el?+ Az online kártyás fizetésekhez a Barion biztonságos fizetési átjárót használjuk. Előfordulhat azonban, hogy a kifizetés meghiúsul. Ha a kifizetés sikertelen, automatikusan küldünk egy e-mailt az újrafizetéshez szükséges adatokkal. Azonban nyugodtan írjon nekünk az info@peneloppe.hu címre, hogy szeretne egy e-mailt kapni a kártyás újrafizetéshez. Esetleg létrehozhat egy új rendelést, és kérheti, hogy töröljük a kifizetetlen duplikált rendelést.
Nem kaptam meg az adóügyi bizonylatot. Hogyan járjak el?+ Az adóügyi bizonylatot elektronikusan kézbesítjük a szerződési feltételeinknek megfelelően. Amennyiben nem kapta meg az adóügyi bizonylatot, kérjük, nézze meg az e-mailjeit a spamek között is. Ha a spamben sem találja, kérjük, hogy haladéktalanul lépjen kapcsolatba velünk az info@peneloppe.hu e-mail címen. Az adóügyi bizonylatot ismét elküldjük Önnek.
A kártyás kifizetés meghiúsult. A számlámról levonták a pénzt, de a rendelést nem fizetettként tartják nyilván. Mi a teendő?+ Még soha nem fordult elő velünk olyan, hogy az ügyféltől levonták volna a pénzt a meghiúsult kifizetés esetében. Egyes bankok hibás tranzakció esetén egy bizonyos időre befagyasztják a pénzösszeget, majd visszateszik a pénzt az Ön számlájára. Kérjük, ellenőrizze bankszámlakivonatát, hogy a pénzt valóban levonták-e. Kérjük, érdeklődjön az info@peneloppe.hu címen, hogy nyilvántartásba vettük-e a kifizetését. Mi pedig a kialakult helyzetről a Barion fizetési átjáró ügyfélszolgálatánál érdeklődünk. Ha a bankja részéről történt a hiba, akkor a helyzetet a bankjával kell megoldania.
Létrehoztam egy rendelést, és szeretnék megváltoztatni a fizetési módon. Hogyan járjak el?+ A fizetési módot a webáruházban kínált bármely fizetési módra megváltoztathatjuk. Az utánvétes fizetési módot az általános szerződési feltételeinkben foglaltak szerint számítjuk fel. Ha változtatni óhajt a fizetési módján, kérjük, küldje el kérését az info@peneloppe.hu e-mail-címre.
Szeretném az árut ajándékcsomagolópapírba becsomagoltatni és ajándékként elküldeni. Hogyan járjak el?+ Hozzon létre egy rendelést, és írja be a rendelés megjegyzésébe, hogy ajándékként szeretné becsomagoltatni a rendelését. A rendelését szeretettel ajándékcsomagolópapírba csomagoljuk, és az Ön által kiválasztott címre kézbesítjük. Az ajándékot egyenesen a megajándékozandó személy címére is elküldheti, vagy használhatja az átvételi pontokat, ahol a küldemény átvételéhez csak egy jelszó megadása szükséges.
Szeretném lemondani a rendelésemet. Hogyan járjak el?+ A ki nem fizetett rendelését az info@penelopppe.hu e-mail-címre küldött törlésre irányuló kérelemmel tudja lemondani. A rendelését törölni fogjuk a rendszerben is. Ha a rendelése már elküldésre került, esetleg átvette és kifizette. A kifizetett rendelés lemondása az általános szerződési feltételeink szerint történik. Ön jogosult a rendelését az átvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldeni.
Nem tudom időben átvenni a küldeményemet. Meg lehet hosszabbítani a küldemény tárolási idejét?+ A küldemény tárolási idejének meghosszabbítását a leggyorsabban a kiválasztott szállítócég ügyfélszolgálatán keresztül tudja elintézni. Egyes szállítócégek még ezt a lehetőséget is felajánlják az Önnek e-mailben elküldött csomagkövetési linken keresztül. Esetleg felveheti velünk a kapcsolatot az info@peneloppe.hu e-mail-címen, és mi tudatjuk a küldemény tárolási idejének a meghosszabbítását az Ön által kiválasztott szállítócéggel.
Személyre szabható-e a Szerelemből született című könyv? Módosítható a könyv borítója?+ A Szerelemből született könyv dizájnja nem változtatható, és sajnos a könyv borítóját sem lehet módosítani vagy személyre szabni. Sok anyuka azonban névvel személyre szabott könyvborítós gumiszalagot készít vagy készíttet. Inspirációként elküldjük a gumiszalagra mutató linket, hogy hogyan mutat. (LINK)
Meg lehet-e vásárolni a könyvet a terhességi naplót tartalmazó oldalak nélkül? A könyv hány oldalon foglalkozik a terhességgel?+ A könyv előnye, hogy spirálkötéses. Még ha a kiadó nem is javasolja, akkor is lehetősége van arra, hogy óvatosan kivágja/kitépje az Önnek nem tetsző oldalakat anélkül, hogy a könyv kötése megsérülne. A terhességgel az első 30 oldal foglalkozik (az összes 146 oldalból). A terhességi napló és a terhességi fotókon kívül más érdekes témákat is tárgyal, mint például a névválasztás, a baba nemének megjóslása stb. Sok anyuka végül úgy dönt, hogy mégis kitölti a terhességéről szóló oldalakat, még ha nem is volt tervben.
Ikreknek, hármas ikreknek szánt változatot is kínálnak?+ Sajnos nincs olyan könyvünk, amely ikrek vagy hármas ikrek számára készült volna. Azok az ügyfeleink, akik ikrek vagy hármas ikrek anyukái, általában minden egyes babának külön megveszik a könyvet, vagy az összes gyermekről egy könyvet töltenek ki. Ebben az esetben azonban számolnia kell azzal, hogy a könyv jobban tele lesz írva és képekkel feltöltve. De mivel ez egy scrapbook, ezzel nincs is semmi gond.
A könyve felkeltette az érdeklődésemet, viszont a gyerekeim már nagyok. Utólag is kitölthetem a könyvet?+ Számos ügyfelünk visszamenőleg is kitölti a könyvet óvodás korú gyermeke számára. A könyvet a 10. életévig lehet kitölteni, így még mindig van lehetősége arra, hogy friss élményekkel írja tele. Ami a terhességet és a csecsemőkort illeti. Le merném fogadni, hogy szuperanyaként a telefonja biztosan tele van fotókkal és bejegyzésekkel, tehát a könyv utólagos kitöltése Önnek egyáltalán nem fog gondot okozni. Szerencsére ez egy scrapbook, és az Önnek nem tetsző oldalakat le lehet ragasztani egy nagy fotóval vagy átírhatja. A kreativitásnak nem szabhatók határok.
Van-e valami javaslat a képek beragasztására?+ A könyvbe nem javasolt a fényképeket folyékony ragasztóval beragasztani, mert a lapok hullámossá válhatnak. A fényképek beragasztására az ügyfeleink a leggyakrabban fotósarkokat vagy fotómatricákat használnak (a legtöbb fotónyomtatási szolgáltatást kínáló boltban megtalálhatók) vagy utántöltő ragasztórollert, amely az írószerboltokban megvehető.
A küldemény sérült a csomag átvételekor. Hogyan járjak el?+ Ha a küldemény nyilvánvalóan sérültnek tűnik az átvételekor, kérjük, figyelmeztesse erre a szállítócéget. A küldemények sértetlen állapotban hagyják el cégünket, azonban előfordulhat, hogy a küldemény szállítás közben megsérül. Az ilyen sérülésekért a szállítócég a felelős. Kérjük, ne vegyen át ilyen küldeményt, a szállítócég hozza vissza a cégünk címére. Egyúttal, kérjük, értesítsen minket erről a problémáról az info@peneloppe.hu címen. Ha a sérült küldeményt visszakerül a cégünk címére, akkor a küldeményt pótoljuk. Megértését köszönjük.
Megkaptam a küldeményt, és a benne lévő áru sérült. Hogyan járjak el?+ Minden küldeményt védő buborékfóliába és kartonpapírba csomagolunk, és a cégünk sérülésmentes állapotban küldi el. Azonban megtörténhet, hogy a csomag szállítás közben megsérül. Az ilyen károkért a szállítócég a felelős. Kérjük, küldjön fényképes dokumentációt a sérült küldeményről az info@peneloppe.hu címre, és tájékoztasson minket a sérült küldemény átvételétől számított 24 órán belül (ellenkező esetben a szállítócég nem vállal felelősséget a kárért). Sérült küldemény esetén pótküldeményt küldünk Önnek.
Szeretném visszaküldeni a sértetlen árut 14 napon belül. Hogyan járjak el?+ Ha úgy dönt, hogy 14 napon belül bármilyen okból visszaküldi a sértetlen terméket, küldjön e-mailt az info@peneloppe.hu címre. Tájékoztatni fogjuk Önt a további teendőkről. A sértetlen árut vissza kell szállítani a cégünk címére, és amint megkaptuk, visszaküldjük a pénzt a bankszámlájára.
Hol láthatom a könyv oldalainak az előnézetét és bővebb tájékoztatást a könyvről?+ A könyvvel kapcsolatos információkat a termékleírásban, a kiválasztott oldalak miniatűr képeit pedig a termékfotókon találja. Megtekintheti a a könyv promóját is. Reméljük, hogy a könyvünk Önt is megszólítja.
Könyváruházakban vagy hagyományos könyvesboltokban is kapható a könyve?+ A Szerelemből született című könyv jelenleg csak a peneloppe.hu webáruházban kapható. Reméljük, hogy hamarosan láthatják majd bizonyos kiválasztott könyváruházakban is.
Mennyi ideig tart az áru kiszállítása?+ A raktáron lévő árukat a legtöbb esetben 4 munkanapon belül kézbesítjük, hacsak a rendelés létrehozásakor máshogy nem jelezzük. Előfordulhat azonban, hogy a kézbesítés késik. A küldemény maximális kézbesítési határideje 30 nap.
A küldeményem késik. Mi a teendő?+ Előre is elnézést kérünk a küldemény bármiféle okból történő késedelméért. Ha a küldeményét 4 munkanapon belül nem kézbesítették, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@peneloppe.hu címen, és mi megoldjuk a helyzetet a szállítócéggel. A küldeménye állapotát, valamint a küldemény nyomon követési számát a szállító által automatikusan küldött e-mailekben ellenőrizheti. Mégis megtörténhet, hogy a kézbesítés késik. A küldemény maximális kézbesítési határideje 30 nap.
Téves árut kézbesítettek nekem. Mi a teendő?+ Előre is elnézést kérünk, ha tévedés történt a rendelés feldolgozása során. Kérjük, tájékoztasson minket a tévesen küldött árukról az info@peneloppe.hu címen, és a helyzetet sürgősen kezelni fogjuk.
Mechanikusan megrongáltam a könyvet, amibe már beleírtam. Lehetséges a könyv borítójának, spirálkötésének vagy az oldalainak a cseréje?+ Nagyon sajnáljuk, hogy véletlenül sikerült megrongálnia a könyvet. Mindig igyekszünk megfelelni és segítséget nyújtani ügyfeleinknek. Küldjön fényképes dokumentációt a sérült könyvről az info@peneloppe.hu címre, és közösen megpróbálunk egy jó megoldást találni az emlékek megőrzésére és a sérült könyv helyrehozására.